srijeda, 30. studenoga 2011.

Otac je rekao svom sinu: "Danas mi ispricaj sve što budeš pricao sa ljudima i sve što izgovoriš poslije jacija-namaza pokaži mi sve gestove i pokrete koje si cinio."
Ovaj mladic je nakon jacije ocu sa velikom mukom i trudom, jedva nekako ispricao svoj cjelodnevni govor i postupke. Sljedeceg dana otac je ponovio isti zahtjev na šta je sin odgovorio: "Nemoj, bolan, oce, zaduži me bilo kojom drugom obavezom i teretom, samo ne traži ovo od mene, nemam snage za to."
Otac je kazao: "Moja je namjera da budeš oprezan i svjestan, da se bojiš polaganja i obracuna na Sudnjem danu. Danas nemaš strpljenja za jednodnevni obracun sa svojim ocem, koji ima toliko razumijevanja za tebe. Kako ceš sutra imati strpljenja položiti racun za cijeli život?"

Nema komentara:

Objavi komentar