srijeda, 30. studenoga 2011.

NAMAZ U DZEMAATU

Ibnu Omer Kavariri,jedanod ucitelja Buharije,Muslima i Ebu Davuda,prica:
-Nikad me nije prosla jacija namaz a da je nisam klanjao u dzematu,osim jedanput.Te noci mi je dosao neki gost zbog kojeg sam se zadrzao i zakasnio u dzamiju na jaciju.Pozurio sam sam od dzamije do dzamije i tako obisao sijelu Basru nebi li gdje zatekao dzemat.Svugdje je dzamija bila zatvorena ive c svak je bio obavio namaz.Ja se vratih kuci i po mislih: "U hadisu se kaze : -Namaz u dzematu je bolji od namaza pojedinaca dvadeste sedam puta ! - Ja cu toliko puta klanjat kako bih nadoknadio to sto nisam klanjao u dzematu."
Onda ja klanjah jaciju tacno dvadeset sedam puta, a zatim umoran legoh da spavam .Te noci sanjah kako neki silni ljudi jasu na konjima ,a i ja jasem svoga konja i tako se utrkujemo .Medjutim koliko god da sam gonio svoga konja nikoga od tih ljudi nisam mogao sustici.
Jedan od tih jahaca se okrenu pa mi rece:
Nemoj badava da umarasa svoga konja jer ti nas ioanako ne mozes stici !!!
-Zasto to ?- upitah ja.
On rece: - Zato sto smo svi mi klanjali u dzematu ,a ti si je klanjao sam !

Nema komentara:

Objavi komentar